Биография
ЮЛИЯ ТОМОВА МИЛЕВА
Хореограф на ДВТФ „Таласъмче“ и Младежки камерен хор „Охана“.
Родена на 05.01.1989г. в гр. София. Средно образование завършва в 23 СОУ „Фредерик Жолио Кюри“ с италиански език. Висше образование (бакалавърска степен) завършва в Националната академия за театрално и филмово изкуство (НАТФИЗ) „Кръстьо Сарафов“, специалност „Театър на движението“, при доц. Петя Стоилова през 2011г. Получава допълнителна квалификация по педагогика в Югозападен Университет „ Неофит Рилски“ през 2014г.
След дипломирането си, през 2011 започва работа в Столичен център за работа с деца, като преподава класически, модерен балет и хип-хоп.
От 2013г. до днес е хореограф в Детска вокално-театрална формация „Таласъмче“.
Реализирани проекти:
2009-2011, „Натемия“ – танцов спектакъл; 2010-2011, „Ерос и Психея“ – танцов спектакъл; 2011-2013, „Boulesque“ – танцов спектакъл, базиран на един от най-известните мюзикъли в цял свят; от 2013, „Boulevard“ – вариететен спектакъл; „Шшшт, попей ми“ – авторски филм на режисьора Андрей Волкашин и Петър Вълчев; „Бурунданга“ – криминална романтична комедия; „Сватовницата“ – комедия по Торнтън Уайлдър.
Хореограф на мюзикълите на ДВТФ „Таласъмче“ „Трите феи и спящата красавица“, „Денят на прошката“, „Последното желание“ от Димитър Костанцалиев и на музикално-театралния спектакъл „Звездите на Венеция“ на Младежки камерен хор „Охана“.
Заедно с колегите си всеки ден се старае да предаде любовта си към изкуството на своите ученици.
„Танцът за мен е начин на живот, път и изразно средство, разбираемо еднакво добре по целия свят. Като единица умее без думи да разкаже история, да плени и покори както изпълнителите, така и публиката. Обвързан с песента и театъра, той достига нови висини, споявайки трите изкуства, превръщайки мюзикъла в съвършен спектакъл за очите и душата.
Щастлива съм, че имам възможност да творя красота съвместно с такива големи професионалисти като Димитър Костанцалиев и Тодор Янкулов (сега мой колега, но и моят първи учител по актьорско майсторство). Това са хора с утвърден стандарт на работа, постигащи впечатляващи резултати както в творческата си дейност, така и в личната комуникация с децата.“
Виж всичко