Във връзка с големия обем от дейности Софийската опера и балет търси да назначи „Мениджър продажби билети”. Основното задължение на „Мениджър продажби на билети” е да предлага и контролира продажбата на билети за оперни и балетни спектакли на Софийската опера и балет и да рекламира продукцията на театъра.
Основни задължения:
- Предлага и контролира продажбата на билети и абонаментни цикли за спектаклите на Софийска опера и балет.
- Рекламира продукцията на СОБ и набира зрители лично и по телефона.
- Ежедневно контролира дейността на експертите по продажба на билети в СОБ.
Изисквания:
- Владеене на разговорен Английски език;
- Комуникативни умения;
- Професионален опит като мениджър продажби;
- Умение за работа с офис техника;
Други изисквания:
- Отговорност към клиентите за качествено обслужване;
- Умения за работа с клиенти;
- Поемане на лична отговорност;
- Позитивна личност;
- Търпение и способност за справяне със стресови ситуации;
- Инициативен и организиран, способност да работи в екип;
- Образование: Висше - Мениджъмънт
Ние предлагаме:
- Динамична и интересна работа;
- Възможност за запознаване в детайли с оперното и балетно изкуство;
- Контакти с разнообразна публика – по възраст, националност и интереси;
При интерес от Ваша страна моля изпратете CV до 02.06.2017 г.
E-mail: v.milenkov@operasofia.bg
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю!