Софийската опера и балет се включи в световната кампания „Light It Up Gold!“, посветена на повишаване осведомеността за рака в детска възраст.
Снощи сградата на Националната опера бе осветена в златен цвят в знак на съпричастност и подкрепа към децата, засегнати от коварното заболяване, техните семейства, близки и приятели.
В България кампанията се организира от сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“, което доказва ефективната си работа със значителни резултати - създаването на първия дневен център за работа с деца с онкохематологични заболявания, откриването на първия на Балканите възстановителен център, организирането на годишни спортни състезания за деца с онкохематологични заболявания и провеждането на регулярни летни възстановителни лагери.
Световната кампания „Light It Up Gold!“ се провежда през месец септември от 2013 г. насам.
Отличителният знак на кампанията е златна панделка.