„Само смелите успяват!“
Под това мото се проведе конкурсът „Сайт на годината“, който утвърждава високия стандарт на уеб продукцията в България.
Изискването сайтовете да са създадени от български екипи изключително мотивира дизайнерите, уеб студиата и агенциите в страната. Тази година участниците бяха 145, разделени в девет категории, а в гласуването освен компетентно професионално жури се включиха и над 7000 души потребители.
Софийската опера и балет участва в раздел „Институционален сайт/НПО“ и тази година бе отличена с трета награда. Новият сайт на Операта е с изчистен и красив дизайн, предлага бърз и лесен достъп до календара със събития, както и директен достъп за закупуване на билети. За период от 3 месеца след пускането на новия сайт, Софийската опера бележи ръст от 140% повече кликвания върху иконата „Купи билет“ и 35% повече разгледани страници в сайта.
Връчването на наградите се състоя на 13 ноември на специална онлайн церемония. Дигиталният бранш показа, че през последните месеци пандемията от Ковид-19 е довела до реализацията на огромен брой нови онлайн проекти.
„Само смелите успяват“ характеризира в пълна степен работата на Софийската опера в месеците на изолация, през активния летен сезон и в разработването на предстоящи проекти.