ЕДНА ТРЕТА ОТ ПРОДАЖБИТЕ НА СОФИЙСКАТА ОПЕРА ЗА 2016 Г. СА НАПРАВЕНИ ОНЛАЙН
20 фев 2017

ЕДНА ТРЕТА ОТ ПРОДАЖБИТЕ НА СОФИЙСКАТА ОПЕРА ЗА 2016 Г. СА НАПРАВЕНИ ОНЛАЙН

Онлайн продажбата на билети е скочила 17 пъти в сравнение с 2012 г.

Близо една трета (27 %) от продажбите на билети на Софийската опера и балет за 2016 г. са направени онлайн. Скокът спрямо 2012 г. е с рекордните 17 пъти повече. За това увеличение основна роля има въведеният чрез ePay.bg онлайн модул за продажба на Операта. След регистрация и плащане клиентът получава имейл с електронен билет, който няма нужда да бъде разпечатван. Преди представлението на входа се показва само прикаченият файл от имейла, директно от екрана на смартфона.

„Тази система не само е модерна и технологична. Чрез нея ние се опитваме да насърчим любителите на операта да мислят повече за природата, като не закупуват хартиени билети и не разпечатват електронни или ваучери. Тази иновация има и още един ефект – забелязва се значителен ръст на чуждестранната ни публика, както и на посетителите от България на възраст между 18-45 години.“, споделя заместник-директорът по административните въпроси Христина Станева. С нейната активна роля тази услуга е въведена през миналата година, когато се отбелязва и рекордното увеличение.

Нововъденията обаче не спират дотук. В момента се работи по мобилна версия на сайта на Софийската опера и балет. “Скоро театърът ще има и собствено мобилно приложение, което ще дава информация за програмата и представленията. С тези нововъведения амбицията ни е и през 2017 г. отново да имаме ръст в онлайн продажбите“, споделя Христина Станева.