Изисквания:
- Писмена и устна езикова култура;
- Отлични умения за общуване и презентиране;
- Компютърна грамотност;
- Проактивност и отговорност;
- Много добри писмени и говорими познания по английски език.
Отговорности:
- Приемат входящи телефонни обаждания;
- Предоставят информация за представленията на Операта;
- Приемат резервации за спектаклите;
- Изпращат информация за настоящи и предстоящи промоции, предложения и премиери до потенциална публика;
- Правят предложения, на прекия си ръководител, за увеличаване на продажбата на билети;
- Работи в пряко сътрудничество с отдел „Продажби” и „ПР и Реклама”.
Ние предлагаме:
- Динамична и интересна работа;
- Контакти с разнообразна публика – по възраст, националност, интереси и т.н.
- Възможност за запознаване в детайли с дейността на Софийската опера и балет;
- Работно време на 4-часов работен ден, на смени;
При интерес от Ваша страна, моля изпратете CV до 26.09.2016 г. на имейл janet.st.grigorova@gmail.com до Жанет Григорова, отдел ПР и Реклама.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Очакваме Ви!